Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2011 23:24 - Аз, жителя на тази земя
Автор: traychev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2320 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 08.10.2011 03:44


   Днес желая да споделя на всички които ще им е интересно разликата между нещата които се случват и тези, които ме вълнуват.
   Има някъде по тази земя някой които умира от глад, а "Аз" съм притеснен че закъснявам да си сложа зимните гуми на колата, а снега скоро ще падне.
   Има някъде някой болен от неизличима болест и не може да посрещне утрото с усмивка, "Аз" по-скоро се питам какъв ще ми е бюджета за Коледа и нова година, тоест ще мога ли да си набавя обичаните глезотии ки в достатъчни количества - бутилчица лежало whisky, стек че camel, риба тон, пикантни сос-чета, кашкавал че емментал, шоколадовите бисквити които обожавам и някои други неща.
   Има някъде някой зъзнещ в зимната нощ и ровещ в кофите за смет търсейки нещо за ядене, "Аз" се чудя какъв ще е финансовия бонус от фирмата за нова година, може би с парите от него ще си купя коледните неща, а от моите ще заделя някои кинт за нова уредбичка, ама с тунер и 120 ватови тон колони, абе с две думи професионално.
   Има някъде някой с недъг и не може да гледа, говори или да се нахрани с лъжица, а "Аз" си мисля за новите фитнес серии дето ги взех от един приятел за релеф, дали ще ми изкарат плочките на корема за лятото.
   Има някъде някой малтретиран емоционално, психически или физически. "Аз" се чудя дали ще правя секс с чернокосата сладурка дето се чуваме чат-пат и си говорим закачливо и семпло за живота.
   Има някъде някои умирали от наводнения, земетресения или война. "Аз" се питам как да накарам шефовете си да ми вдигнат малко заплатата, стига съм работил за благотворителност, или да направя собствен бизнес, а ?
   Някъде някой го уволнили, съкратили, пенсиите на старците не стигали за лекарства. "Аз" се тревожа че „червената слушалка” на nokia - та ми заяжда и не прекъсва разговора и ще трябва да си купувам нова. Пак следва едно ровене в техническите характеристики на новите gsm - ми, резолюции, mp3/4, ампераж на батерията и т.н.

   Имало някъде глобално затопляне и природата била отровена. По-скоро се безпокоя каква кола ще си взема след тази, бензин или дизел, със сигурност ще е „ръчка” за да мога да влизам с вратите когато ме хваната лудите. Категорично немец или японец.
   Има някъде някой чийто дете е сериозно болно. "Аз" по-скоро се притеснявам че от три години съм с един и същи монитор, трябва да си купя нещо плоско станаха достатъчно добри, пък и ако го мина разход на фирмата, перфектно.
   Има някъде някои сирак, "Аз" нали си имам майка и баща, макар да не се разбирам идеално с тях.
   Има някъде някой болен, приятеля или приятелката ви е зарязала, или сте в депресия, че сутрин много кашляте и не знаете от какво. "Аз" се притеснявам за това че PVC торбичките с размер 50x70 не пасват добре на кошчето ми за боклук и ще трябва да си взема 70x100 от МЕТРО.
   Имало много храни с консерванти и химикали,"Аз" нали си купувам само „BIO” продукти, по - скъпи ама чисти.
   Имало някъде някой с „мъжки” или „женски” проблеми. "Аз" кахъря че не съм си взел пътна винетка за тази година и не трябва да забравям. Да бе, и гражданската отговорност.
   Някои приятели казват че не съм реалист, е сладурчета отсъдете Вие аз „РЕАЛИСТ” ли съм или Не съм. Мен ако питате, аз съм „РЕАЛИСТЪТ”, въпроса не е съм или Не съм, Шекспир да си пише неговите.
   Ама някои страдал, "Аз" нали съм на върха на купона, бушувам нощно, правя секс и чета нови книжки, и имам чудесен имидж в обществото. Добър съм в това което правя, уважаван съм и респектирам с присъствието си. Ако някой се припознава в тези редове, спокойно вие просто сте реалист.
Искам само да сложа една „нота”, всичко това го казвам неофициално и само за вас, тези който стигнахте до тук. Ако ме срещнете в „реалния” живот и обсъждаме тези теми, ще говоря за глобалното затопляне, сираците, войната и всичко останало с голяма вещина за възможните решения, с факти от науката, които най -вероятно не са ви известни. Ще ви говоря за състрадание и слепотата на управляващите, но нали не аз „карам влака”, и няма кои да обърне внимание на всичките ми „гениални” идеи.

... и така написано от мен жителя на тази земя през 2010 година, зная че "Аз" не съм сам, ние сме много. Нека се знае през Вековете, че е имало някъде.

NB ! Всяка прилика с реални факти и хора никак не е случайна.

 

 





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Страхотен постинг!
03.01.2011 10:19
Много грабващ! Наистина, изглежда безнадеждно, когато не караме влака, но казват, че ако всички или повечето се променят и дори само в мислите си станат съпричастни към страданията по света - това ще доведе до това, светът да стане едно по-добро място /време-пространство?/ Дано са прави стане така! Поздравления!
цитирай
2. landing - Поне си честен, а аз уважавам чес...
03.01.2011 13:41
Поне си честен, а аз уважавам честността. Малко в повече ми идва цинизма ти, но по добре така, отколкото благотворителни блудкажи пред камери. Ако те налазят благородните крилати ангели, дето толкова са възвишени, че даже и до тоалетна не ходят, свирни ми да ти застана зад гърба. Писна ми от притворство!
цитирай
3. анонимен - А според мен те интересува, не вя...
03.01.2011 20:44
А според мен те интересува, не вярвам че ще отминеш с безразличие човек паднал на улицата защото си мислиш за зимните гуми или за коледният бонус от фирмата, самият факт, че разграничаваш "нещата които не ме интересуват и тези, които много ме вълнуват" показва според мен, че и двете категории имат място в съзнанието ти. Един истински циник (както излиза от поста ти, че си) въобще не би се замислил за другите категории хора, камо ли да си прави труда да ги споменава където и да е, но може би така мисля защото те познавам поне малко.
цитирай
4. tajen - Ако ти си реалист...
15.03.2011 21:40
... как ли звучат песимистите?:)
цитирай
5. анонимен - Charleston
04.06.2011 00:27
това се казва откровение от душата!
написано по най-забавния начин. Много се забавлявах, докато го чета.
Браво, Викторе! Сега поне знам, че и да не оправим с теб света,
може да си "чешем" интелигентно езиците :)
цитирай
6. анонимен - Charleston
04.06.2011 00:29
абе според май хич не го познаваш ;)
анонимен написа:
А според мен те интересува, не вярвам че ще отминеш с безразличие човек паднал на улицата защото си мислиш за зимните гуми или за коледният бонус от фирмата, самият факт, че разграничаваш "нещата които не ме интересуват и тези, които много ме вълнуват" показва според мен, че и двете категории имат място в съзнанието ти. Един истински циник (както излиза от поста ти, че си) въобще не би се замислил за другите категории хора, камо ли да си прави труда да ги споменава където и да е, но може би така мисля защото те познавам поне малко.

цитирай
7. анонимен - Charleston
04.06.2011 00:39
Цинизъм?! Не видях никъде цинизъм. Човекът си е съмвсем откровен, а и реално май прав. Хората изказват състрадание и жал, изказват съчувствие, изказват милост, казват "обичам те", но ... нищо не усещат. Светът е повърхностен, животът кратък...а човеците един експеримент, не особено успешен, но доста смешен :)
цитирай
8. priqtel12 - Да "ние сме много"
16.02.2012 16:16
Но от тези много малко са стигнали до това осъзнаване.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: traychev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141432
Постинги: 86
Коментари: 118
Гласове: 580