Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2011 17:18 - Осъзнах ...
Автор: traychev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1703 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 10.05.2012 23:25


Осъзнах, че единствено аз избирам:    
... дали да се променя или не.
... някой да ми повлияе или не.
... да си простя или накажа.

Осъзнах, че единствено аз избирам:
... гледната си точка за живота.
... красотата или страха си.
... обема енергия която отделям за работа или наслада.

Осъзнах, че единствено аз избирам:
... отговорност или неразбиране към живота си.
... естественост или роля.
... прямота или лъжа.

Осъзнах, че единствено аз избирам:
... как да реагирам на нещо и някой.
... съдържанието на думите.
... хармонията или хаоса си.

Осъзнах, че единствено аз избирам:
... настроението си.
... свободата или зависимоста си.
... силата или слабоста си.

Осъзнах, че единствено аз избирам:
... хубави или лоши мисли.
... усмихнат или намръщен.
... лъчезарен или хладен.
         
Осъзнах, че единствено аз избирам какво и как да Буда !
Нека попитам, каква е свободата която всички търсим,
да не би да е нещо което винаги сме имали ?

По-важното което осъзнах, е че:
... е нужно да оставя хората да изживяват изборите си
"грешни" или "правилни",
обратните усилията са напразни.
... не "мога" да променя света на хората, те са го избрали и желаят да е точно такъв, точно в момента.
... всичко това е част от играта.





Тагове:   осъзнаване,   свобода,   избор,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
27.11.2011 06:20
с мир е ние...
цитирай
2. traychev - ...
28.11.2011 15:28
Искрено Благодаря
и ... без кори с тен ... може би ? :)
цитирай
3. анонимен - ...
28.11.2011 19:23
Единствената игра, в която
губещите...
са печеливши.
Но, не се интересуваш от
това какво печелиш...
цитирай
4. drd - Хубава тема!
02.12.2011 10:47
Трудно се стига до осъзнаването,че не можеш да промениш светът вън от теб ,ако не промениш светът вътре в теб.
цитирай
5. priqtel12 - Важното е
16.02.2012 15:56
да осъзнаем, че всичко зависи от нас.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: traychev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141265
Постинги: 86
Коментари: 118
Гласове: 580